واکنش سایت های مختلف از البوم حباب - 2
 
محسن یگانه
و حباب
 

 

پایه‌ی کار ساخت آهنگ‌های این آلبوم، موسیقی الکترونیک هست، ولی از سازهای دیگه هم در آهنگ‌ها استفاده شده که بخش اصلی اون در کشور ترکیه و توسط بهترین نوازندگان ترکیه نواخته و ضبط شدن. همونطور که خود محسن هم توی کاور آلبوم اشاره کرده، در تهیه‌ی این آلبوم از نرم افزار آهنگسازی FL Studio استفاده شده که یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای آهنگسازی هست. (البته جا داره اشاره بکنم که مهران عباسی هم جزو عوامل ساخت این نرم افزار در شرکت Image Line هست). همچنین نوازندگان محبوب ایرانی هم در این آلبوم شرکت داشتن از جمله فیروز ویسانلو (گیتار)، پیام طونی (ویولن)، بابک یوسفی (کلارینت)، امید حجت (گیتار آکوستیک)، بابک ریاحی پور (گیتار بیس) و مهران سراجیان (فلوت).

یکی از کارهای خوبی که محسن یگانه همیشه انجام میده و شهامت گفتنش رو داره، اینه که اگه آهنگ، کاور آهنگ موزیسین‌های دیگه باشه، حتما اعلام می‌کنه. در این آلبوم هم به این موضوع صراحتا” اعلام شده که قطعه‌ی “نرو” برداشتی مستقیم از یکی از آهنگ‌های Rick Allison، موزیسین فرانسوی هست (البته نه تمام قطعه، بلکه قسمت‌هایی از اون). اصولا” خواننده‌های ایرانی وقتی آهنگی رو کاور می‌کنن، بخاطر اینکه کارشون زیر سوال نره، از اعلام کردنش ترس و واهمه دارن، اما خوشبختانه محسن یگانه اونقدر شهامتش رو داره تا این موضوع رو خیلی شفاف توی صحبت‌هاش و همچنین توی کاور آلبوم اعلام کنه. نمونه‌ی بارزش هم شادمهر عقیلی هست که کلی تعریف و تمجید از آلبومش کرد و نهایتا” هم مشخص شد که ۳ آهنگ از آلبومش (که جزو آهنگ‌های اصلیش هم بودن!)، دزدی بوده و بدون اینکه اعلام کنه، این کار رو انجام داده. بگذریم! :)

 

حباب

 

 نمیشه

این آهنگ بدون شک یکی از بهترین‌های این آلبوم هست. آهنگی احساسی با فضای سنگین! در طول تهیه‌ی آلبوم، بخاطر جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، ماکت این آهنگ بصورت دموی تصویری منتشر شد و از همون لحظه دل همه رو برد! مطمئنا” خیلی‌ها منتظر شنیدن این آهنگ بودن و الان هم جزو پرطرفدارترین قطعات آلبوم هست.

 

دوسِت دارم

یه آهنگ ۶/۸ جنجالی! آهنگی که به سختی تونست از فیلتر ارشاد اسلامی بگذره. یه آهنگ متفاوت از محسن یگانه که تا قبل از این نمونه‌ش رو نشنیده بودیم. آهنگی که پتانسیل Mega Hit شدن رو هم داره!

 

حباب

آهنگ حباب واقعا در نوع خودش بی‌نظیره! یه آهنگ الکترونیک به سبک Dubstep که نمونه‌ی این سبک رو در موسیقی ایران قبلا نشنیدیم. با تنظیم فوق العاده‌ی مهران عباسی که آهنگی شده در حد مقایسه با کارهای الکترونیک بین المللی. از نوع موسیقی این آهنگ که بگذریم، می‌رسیم به شعر پرمعنای این آهنگ که خطاب به افرادی هست که آرزوی شهرت داشتن و الان که به این مقام رسیدن، اخلاقشون عوض شده و رفتارشون با مردم تغییر کرده و یادشون رفته که قبلا چی بودن! حباب آهنگی هست که اگر ۱۰۰۰۰ بار هم گوش بدین، خسته نمیشین ازش. راستی، یادتون نره که حباب رو با صدای بلند گوش بدین!

 

بخند

این آهنگ قبل از انتشار آلبوم برای همه آشنا بود. چون در اغلب کنسرت های سال ۹۰ و ۹۱ اجرا شد. اما همین که آهنگ پخش میشه، متعجب میشین! چون همیشه ملودی این آهنگ رو با پیانو شنیده بودین، اما در نسخه‌ی آلبوم، ملودی اون توسط ساکسفون سوپرانو نواخته میشه. یه آهنگ با فضای غمگین که مطمئنا اگه هدفون بذارین توی گوشتون و زیر بارون راه برین، اشکتون رو در میاره!

 

بالاتر به چندتا از آهنگ‌های آلبوم اشاره کردم و خیلی کوتاه توصیفشون کردم، اما دلیل نمیشه از آهنگ‌های دیگه‌ی آلبوم غافل شیم. نخواستم که در مورد همشون صحبت کنم، چون همه‌ی آهنگ‌ها انقدر حرف دارن که هرچقدر گوش بدین، بازم براتون حرف تازه‌ای دارن! همونطور که پیش بینی می‌شد، استقبال از این آلبوم بی سابقه بوده! به طوری که برای مطلب انتشار آلبوم حباب در سایت موسیقی ما، در کمتر از ۲۴ ساعت بیشتر از ۵۰۰۰ نظر ثبت شده. احتمالا همونطور که میدونین، رتبه بندی سایت موسیقی ما جزو مراجع معتبر رتبه بندی آلبوم‌های ایرانی هست. آلبوم حباب محسن یگانه با بیشترین رای ثبت شده در کمترین زمان، با امتیاز ۷۸٫۲ از ۱۰۰ (تا لحظه‌ی نگارش این مطلب)، در صدر بهترین آلبوم‌های ایرانی قرار داره. شما هم میتونید رای خودتونو برای کل آلبوم و همچنین تک تک آهنگ‌ها ثبت کنین. (اینجا)

این آلبوم توسط شرکت آوای هنر تهیه شده و پخش اون به عهده‌ی شرکت پخش هنر اول با قیمت ۲۵۰۰ تومان هست. امیدوارم که آلبومو بصورت اورجینال تهیه کنیم و از خواننده‌ی محبوبمون که مدت‌ها انرژی رو صرف کرده تا غذای روح مارو تهیه کنه، حمایت کنیم. پس لطفا دانلود نکنین! بخرین، گوش بدین، لذت ببرین، با صدای بلند و چندین و چندبار!

تقدیم به طرفدارانی که با خوبیهاشون من رو به آرزوهای بزرگتر از تصوراتم رسوندند. و از همسر عزیزم که در تک تک لحظات تولید این اثر کمکم کرد تا خستگی های ساخت این آلبوم رو به تنهایی به دوش نکشم. و از خدایی تشکر می کنم که به من ثابت کرد هیچ وقت برای رسیدن به یک هدف دیر نیست. محسن یگانه

 

حباب

 


نظرات شما عزیزان:

parisa
ساعت19:15---24 آبان 1391
وووووووووووووووی.ای ججججججججججون.عالیه

hobab
ساعت23:23---18 آبان 1391
عاااااالللیییییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم : این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به دوستداران محسن یگانه و حمایت از این شخصیت محبوب پاپ کشور عزیزمان ایجاد شده است ! لطفا شما هم با عضویت از ما و محسن یگانه عزیز حمایت کنید ! برای هر چه بهتر و بهتر شدن این وبلاگ ما را از نظرات پر مهرتان بی نصیب نگذارید !
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محسن یگانه و حباب و آدرس the-best-singer-m-y.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر یگانه فلاحی





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 45666
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1




♫PlaySong♫